INTENCJA MI NA MARZEC

Aby Wielki Post był czasem sprzyjającym naszej przemianie.

30 października 2019

100 lat wierni natchnieniu Pana


„Służba we Wspólnocie Rycerstwa Niepokalanej to nieustanne słuchanie i wypełnianie natchnień Pana. Ojciec Maksymilian założył MI ponieważ usłyszał takie natchnienie podczas modlitwy. My także powinniśmy dużo słuchać Jego głosu” – powiedział o. Arkadiusz podczas obchodów 100. rocznicy założenia MI w Polsce.




Rycerze Niepokalanej diecezji bielsko-żywieckiej licznie zgromadzili się 26 października 2019 roku w Parafii pw. św. Maksymiliana Kolbego w Bielsku-Białej Aleksandrowicach, aby podziękować Bogu za minione lata służby oraz poprosić o błogosławieństwo na dalsze lata.

„W codzienności także Bóg mówi do mnie w prostocie, aby podejść do człowieka i coś mu powiedzieć lub zaprosić na spotkanie. Czy jestem posłuszny temu wezwaniu?” – powiedział kaznodzieja.

Na spotkaniu byli obecni przedstawiciele wspólnot MI z Prezes Urszulą Kraus oraz ks. Stanisławem Wawrzyńczykiem proboszczem parafii.

Następne spotkanie modlitewno-formacyjne zaplanowane jest na 23 listopada w Pewli Wielkiej k. Żywca.













Zobacz także:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz